Get ISLAMIC-Graphics
menarilah dan terus tertawa, walau dunia tak seindah syurga, bersyukurlah pada yang maha Kuasa, cinta kita di dunia & akhirat, Selamanya !

my KIBA-ians.. HOUsemate B2-7 D'embassy resident suite Pahang

my sisters : anis  (Kua-la-la-la-lum-pur)
                 : futri  (Pekan Kuantan)
                 : ieka   (Kota Kinabalu Sabah)
                 : as       (Tebobon Sabah)
                 : tira    (Ranau Sabah)


surely, they are the best i ever known.. entah laa.. rasa kasih sayang seperti adik beradik dah sangat sebati dalam albi ku.. wallahi, aku x pernah rasa macam nie sebelum nie.. aku rasa like dapat adik beradik perempuan yg sangat memahami diri aku.. yang hormati pendirian aku.. yg bagi nasihat dikala aku leka dengan dunia. yg sentiasa ada di samping aku waktu aku berduka.. =)

kamu sahabat, kakak's && teman hati
tidak ada satu pengalaman indah yg dapat tandingi kenangan kita bersama.. as, tira, ieka, fu3.. kita kan bersama sehidup seperjalanan selama 4 tahun hingga la di bumi jordan nanti. aku cinta kamu fillah.. anis! awak hati2 di mesir, kita terpisah. walau kita kan berjiran : kamu di mesir saya di jordan.. harap albina takkan pernah jauh. ur my albi nadak. <3
aku mencintai kamu seperti bunga mencintai titah tuhannya
tak pernah lelah menebar aroma bahagia
aku mencintai kamu seperti matahari mencintai titah tuhannya
tak pernah lelah menghangatkan jiwa. 
=) keep in touch. sayang kamu semua katheer!! awi!!

segala puji padaMu...

kata buatku

"tidak akan ada kemakmuran tanpa kasih sayang,
hanya mereka yang beriman sahaja yang akan tahu makna kasih sayang itu"

detik waktu yang berharga

kata kata cinta

aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu
jika kaw hilangkan agama dari dirimu
maka hilang lah cintaku padamu =)

syair arab

" cinta merupakan anugerah takdir,
pertama kali datang terlihat bak air yang tenang,
namun tika seseorang yang bersangkutan menerjuninya,
tenggelamlah ia didalamnya, tak tertolong lagi

E N J O Y !