Get ISLAMIC-Graphics
menarilah dan terus tertawa, walau dunia tak seindah syurga, bersyukurlah pada yang maha Kuasa, cinta kita di dunia & akhirat, Selamanya !

story update =)

place: bilik saya
mood: so moody !

as'salam..
apa khabar dunia.... entah mengapa. hari ini saya sangat kuat berchatt's dengan bestiesh saya. heran juga laa.
rindu pula dengan cik ummul && cik dayah. kebetulan esok ada usrah untuk adik2 balkis junior.
sayangnya tak dapat join. di saat ini laa pengisian diri diperlukan. dugaan !. tapi tak mengapa insyaALLAH di lain hari pasti terlihat jua wajah adik2 balkis junior yg setia dengan balkis.

Alhamdullilah. balkis berjaya mengadakan prog pertama bagi tahun 2011 ini. tahniah buat badan kuasa Balkis SMKPL. buat kak ummul && kak dayah. saya sangat2 minta maaf ye. lain kali saya buat lagi. ceh.gurau jk.

erm, tu jak la untuk masa ni. lain time kita coret lagi.
nyte bloggers ^^
salam,s

segala puji padaMu...

kata buatku

"tidak akan ada kemakmuran tanpa kasih sayang,
hanya mereka yang beriman sahaja yang akan tahu makna kasih sayang itu"

detik waktu yang berharga

kata kata cinta

aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu
jika kaw hilangkan agama dari dirimu
maka hilang lah cintaku padamu =)

syair arab

" cinta merupakan anugerah takdir,
pertama kali datang terlihat bak air yang tenang,
namun tika seseorang yang bersangkutan menerjuninya,
tenggelamlah ia didalamnya, tak tertolong lagi

E N J O Y !