Get ISLAMIC-Graphics
menarilah dan terus tertawa, walau dunia tak seindah syurga, bersyukurlah pada yang maha Kuasa, cinta kita di dunia & akhirat, Selamanya !

satu perpisahan

    sahabat sekalian terasa sudah lama saya tidak mencoret sebarang tulisan di blog ni... tapi kini saya kembali dengan membawa sedikit duka... kami di SMKP pada tahun ini telah kehilangan beberapa guru yang amat kami hormati dan sayangi.. salah satunya adalah ustaz hafizullah ubaidah, seorang ustaz yang telah banyak mengajar kami tentang ilmu al-quran dalam kelas bahasa arab dan KKQ.. kehilanganya amat dirasai... saya berdoa agar beliau diredhai ALLAH sentiasa.... kami dikejutkan lagi dengan pengganti ustaz Hafizullah sebagai guru b.arab kami yang namanya lebih kurang sama namanya dengan ustaz Hafizullah... ini memang satu kebetulan..

   Ustaz Hafizullah meninggalkan kami Ustazah Hafidzah pula menggantinya... tapi walaubagaimanapun.. kami tetap menyokong ustaz Hafiz dari depan, belakang, atas dan bawah. saya masih ingat lagi suatu ketika dulu sewaktu saya di tingkatan 4 rasanya, ustaz berkata bahawa dia tidak akan bersama kami diwaktu kami akan mghadapi SPM... tapi itulah knyataanya.. apa pun semoga mnjadi Profesor Zul yang berjaya aammiiinn...

   alhamdullilah sampai disini dahulu saya coretkan tulisan saya yang banyak saya selitkan rahsia didalamnya.. ingatlah muslimah sekalian perpisah adalah lumrah dalam hidup kita.... illal liqa.


dalam kenangan ....                                                                                            
                                                             
                             Ustaz Hafizullah Ubaidah

segala puji padaMu...

kata buatku

"tidak akan ada kemakmuran tanpa kasih sayang,
hanya mereka yang beriman sahaja yang akan tahu makna kasih sayang itu"

detik waktu yang berharga

kata kata cinta

aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu
jika kaw hilangkan agama dari dirimu
maka hilang lah cintaku padamu =)

syair arab

" cinta merupakan anugerah takdir,
pertama kali datang terlihat bak air yang tenang,
namun tika seseorang yang bersangkutan menerjuninya,
tenggelamlah ia didalamnya, tak tertolong lagi

E N J O Y !